RSS

Luxy Box

03 Oca

Luxy Box Aralık Ayı Kutusu

Luxy Box bana Aralık ayı kutusunu göndermiş. Öncelikle kendilerine çok teşekkür ediyorum. Kutu kar tanesi süsü, inci taneleri ve  siyah kurdelası ile çok şık ve özenli hazırlanmış. Kendimi çok özel hissetmemi sağladı.

Pembe renkli çok güzel bir kutuda 5 adet deneme boy lüks ürün var.

Ayrıca kutudaki ürünlerin ayrıntılı olarak açıklandığı bir kart da çıkıyor. Bu kartın koymaları çok güzel olmuş çünkü ürünlerin üzerindeki yazıları okumak çok zor oluyor. Bazıları da farklı dillerde olduğundan anlaşılmıyor. Açıklama kartını okuyarak ürünler hakkında bilgi sahibi olunabiliyor.

Kutudaki ürünlere gelince

1- Lierac Paris Mat Chrono – Emulsion Hydratant (Tam boy 40 ml / 129 TL)

Parlamayı engelleyici, nemlendirici yüz emülsiyonu. Uygulandığı andan itibaren cilde mükemmel bir matlık ve nem kazandırıyor.

2- Lierac Exclusive Intense Nuit Creme (Tam boy 50 ml / 274 TL)

Kırışıklık doldurucu yoğun gece yüz kremi, Kompleksi yanında detoksifiye edici ve drenaj arttırıcı ajanlar da içerir.

3- Mavala Mini Color Oje (Tam boy 5 ml / 18,25  TL)

Uzun süre çıkmayan , kulanımı kolay, doğa dostu dünyaca ünlü oje.

4- Rausch Renk Koruyucu Şampuan (Tam boy 200 ml / 54,50  TL)

Avokado yağı ve atkuyruğu özü içeren, boyalı saçın renginin kalıcılığını sağlayan şampuan.

5- Rausch Avakado Yoğun Bakımı (Tam boy 100 ml / 59  TL)

Avokado yağı ve atkuyruğu özü içeren, saç derisine bakım yapan, nem seviyesini düzenleyen ve saç uçlarına kadar güçlendiren saç yoğun bakımı.

Ben en çok Lierac markasına ait Kırışıklık kremini beğendim, gerçi henüz ihtiyacım yok ama anneme vermeyi düşünüyorum.

Mavala Oje’yi de çok beğendim. Vanilya renginde 165 numaralı mini oje. Denemek istedğim bir üründü isabet oldu.

Raush markası hakkında hiç bilgim yok. Saçlarımı boyattığım için  Şampuan tam bana göre çıktı. Deneyip memnun kalırsam tam boyunu da almak isterim.

Luxy Box Aralık ayı kutusunu ben çok beğendim. İçeriğini çok dolu, kutusunu da çok özenli ve şık buldum. İlerde kişiye özel de ürünler koymaları çok daha iyi olur. Sonraki aylarda kutunun içeriğinin daha da gelişeceğini düşünüyorum. Önümüzdeki ayın kutusunda hangi lüks ürünlerin olacağını da çok merak ediyorum.

Luxy Box’a ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.

Luxy Box aylık 19 TL ücretiyle hem uygun hem de farklı ürünleri deneme imkanı veriyor.

Siz de üye olmak isterseniz linke tıklamanız yeterli. Ya da üye olurken bu kodu kullanabilirsiniz: vua383

http://www.luxybox.com/?refcode=vua383

 
Yorum yapın

Yazan: Ocak 3, 2012 in Uncategorized

 

Bir Cevap Yazın

 
