RSS

Trendyol Alışveriş Kutuları

03 Oca

Benim Trendyol Kutularım

Merhaba Arkadaşlar

Trendyol ‘dan sık sık alışveriş yapıyorum. Bugün sizlere aldığım ürünlerin geldiği Trendyol ‘un kutularından bahsetmek istiyorum. Trendyol ‘un kutuları kapaklı ve eşya depolamakta kullanılabilecek şekilde çok kullanışlı kutular. Ben bu kutuları atmıyorum ve evde okuduğum kitaplarımı saklamak için kullanıyorum.

Okuduğum kitapların kitaplıkta durmasını istemiyorum. Hem fazla yer kaplıyorlar hem de çok tozlanıyorlar. Bu şekilde depolayıp kaldırdığım zaman temiz bir şekilde kalıyorlar.

Bence siz de bu kutuları benzer şekillerde değerlendirebilirsiniz.

En son  Trendyol Alışverişimde Vero Moda’dan bu bluzu almıştım.

Çok şık ve güzel bir bluz.

Trendyol ‘dan şimdiye kadar yaptığım alışverişlerde hiç sorun yaşamadım. Trendyol bazen Hediye Çekleri de veriyor. Benim için çok güzel bir Sürpriz oluyor. Çok beğendiğim ve alışveriş yapmaktan zevk aldığım bir site.

Trenyola üye olmak için Linke tıklayın.

http://www.trendyol.com/davet/nuyaver_6195679

 
Yorum yapın

Yazan: Ocak 3, 2012 in Uncategorized

 

Bir Cevap Yazın

 
