RSS

Çekiliş Kazandım

16 Oca

Merhaba Arkadaşlar

Biliyorsunuz ki bloğumda sürekli çekiliş haberleri veriyorum. Geçenlerde yapılan sevgili blogger arkadaşım Burcu Aşçı‘nın bloğunda düzenlediği son çekilişi de ben kazandım. Hediyelerim ise bunlar:

Kitapları çok beğendim, en kısa zamanda okumayı düşünüyorum. Peri Tarotu da eskiden beri merak ettiğim bir konuydu. Bu vesileyle tanışmış olmak beni mutlu etti.

Burcu bloğunda yeni bir çekiliş düzenliyor. Siz de katılıp kazanmak istiyorsanız bu linke tıklamanız yeterli.

Çekilişe Katılmak İçin

http://burcu-asci.blogspot.com/2012/01/cekilis-goa-yaynlarndan.html

 
Yorum yapın

Yazan: Ocak 16, 2012 in Uncategorized

 

Bir Cevap Yazın

 
