RSS

Mavi Dünyam

13 Şub

Mavi Dünyam Bloğunda Güzel Bir Hediye Etkinliği Düzenliyor.

http://mavi-dunyam.blogspot.com/

Hediyeler ise


1.Avon Care Simli Vücut Losyonu 400 ML – Azıcık kullandım içinden. 350-360 ml si rahat duruyordur.
2.Gabrini Kalem Far – Kırmızı – Birkaç kere kalem gibi çektim.
3.Flormar Göz Kalemi- Açık gri renkte – Bir yada iki kez denedim.
4.Golden Rose Göz Kalemi – Siyah renkte – Birkaç kez kullandım.
5.Flormar Beyaz Tırnak Kalemi – Rengini oldukça iyi veriyor. – Kullandım.
6.She Lipstick Cotton Candy – Bir yada iki kez kullandım.
7. Flormar Simli Şeffaf Lipgloss- Bende de var. Yeni aldım bunu sizin için. Hiç kullanılmadı.
8.Avon İdeal Shade – Natural Beige- Sample ürün kullanmadım.
9.Avon Outspoken By Fergie EDP Sample – kullanmadım.
10.Avondan 2 tane ruj sample’ı – Hiç kullanmadım.
11.Mac Pigment Sampleı – Blue Brown – Bir kez denedim.
12.Avon Colortrend den 3 tane Far – Kullandım bu ürünleri. Ama hala %60- %70 i duruyor.
13.Avon Fondoten Fırçası – Bir kere denedim.

Çekilişe Katılmak İçin

http://mavi-dunyam.blogspot.com/2012/01/hediye-etkinligim.html

Son Katılım Tarihi  14 Şubat 2012   Saat  22:00

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 13, 2012 in Uncategorized

 

Bir Cevap Yazın

 
